Dette er de mest almindelige spørgsmål vores gæster stiller
Ofte stillede spørgsmålSPØRGSMÅL
Har du spørgsmål?
Hvornår kan vi tjekke ind?
I kan tjekke ind fra kl. 14.00 på ankomstdagen.
Hvornår skal vi tjekke ud på afrejsedagen?
I skal senest tjekke ud kl. 11 på afrejsedagen.
Hvor kan vi parkere bilen?
Vi har egen parkeringsplads foran hotellet, hvor I gratis kan parkere. I bedes dog huske, at få bilen registreret ved ankomst i receptionen. Køres der efter navigation kan Enghaven 35 eller Jeppe Schous gade 14 tastes ind.
Kan jeg lade min el bil hos Jer?
Ja, der forefindes to el lade standere på siden af hotellet. Personalet vil kunne guide til at parkere ved dem. Ladestanderne er 11 kW og fra udbyderen Spirii. Betalingen foregår via app.
Hvornår serveres der morgenmad- og hvorhenne?
Vores morgenmadsbuffet serveres i vores store, lyse morgenmadsrestaurant.
I hverdagene, fra mandag – fredag, serveres morgenmaden fra kl. 06.30 – 09.00.
I weekender og helligdage fra kl. 07.30 – 10.00.
Kan jeg medbringe kæledyr på værelset?
Vi har enkelte værelser, hvor det er tilladt at medbringe kæledyr. Der er et gebyr på 150 kr. pr. nat. Meddel gerne hotellet dette, når I booker værelset.
Hvornår kan man senest afbestille sit værelse?
Man kan afbestille sit værelse frit indtil kl. 12.00 på ankomstdagen, derefter faktureres i henhold til bekræftelsen. Hvis reservationen består af 5 – 15 værelser, kan disse annulleres inden 7 dage før ankomst. Ved 16 – 25 værelser er annulleringsfristen 14 dage og ved 25 værelser og derover er annulleringsfristen 30 dage. Ved flere end 25 værelser kan 50 % af værelserne annulleres 14 dage før. Ved ophold er annullering frit indtil 3 dage før. Senere annullering vil blive faktureret hele opholdet.
Er det muligt at få vasket tøj- eller renset tøj?
Vi har mulighed for at tilbyde vaskeservice. Medbring tøjet i en pose med værelsenummer på og indlever det i receptionen. Tøj indleveret inden kl. 09.00 kan være klar til afhentning allerede kl. 16.00 samme hverdag. Dette gælder ikke i weekender og på helligdage.
Har i møde- eller konferencelokaler som man kan leje?
På Hotel Schaumburg har vi et stort udvalg af forskellige lokaler. Hotellet rummer blandt andet møde/kursuslokaler samt muligheden for større festlokaler til bryllupper, begravelser og runde fødselsdage m.m. Restaurant Ekte står for alle møder og selskaber. Ønskes yderligere informationer kan de kontaktes på 97404080.
Kan jeg komme ind om natten?
Hotel Schaumburg har en 24 timers reception. Der vil derfor altid være mulighed for at komme ind og sen ankomst er derfor heller intet problem. Oplys gerne til receptionen, hvis I ankommer senere end kl. 22.
Kan jeg få smurt en madpakke?
Det er muligt at bestille en madpakke. Denne skal bestilles dagen før, og henvendelse skal ske til receptionen. Man kan vælge en sandwich + en kage til en pris på 85 kr. Madpakkerne kan hentes på dagen fra 06.30 i receptionen.
Har I en restaurant på hotellet?
Ja, i hotellets lobby ved siden af receptionen finder I Restaurant Ekte. Her serveres der mad lavet af friske råvarer, som er lavet fra bunden og med fokus på økologi. Mottoet i restauranten er at man her dyrker ægtheden.
Klar til at booke dit ophold?
Vi er klar til at modtage din booking. Skulle du have spørgsmål- eller specielle ønsker forud for din booking, er du meget velkommen til at kontakte os. Alternativt kan du også besøge vores spørgsmål & svar side. Vi ser frem til at byde dig velkommen.