Dette er de mest almindelige spørgsmål vores gæster stiller

Ofte stillede spørgsmål

 

Ofte stillede spørgsmål

 

Spørgsmål

Har du spørgsmål?

Hvornår kan vi tjekke ind?

I kan tjekke ind fra kl. 14.00 på ankomstdagen.

Hvornår skal vi tjekke ud på afrejsedagen?

I skal senest tjekke ud kl. 11 på afrejsedagen.

Hvor kan vi parkere bilen?

Vi har egen parkeringsplads foran hotellet, hvor I ved ankomst får en parkeringstilladelse til forruden. Køres der efter navigation kan Enghaven 35 eller Jeppe Schous gade 14 tastes ind.

Hvornår serveres der morgenmad- og hvorhenne?

Vores morgenmadsbuffet serveres i vores store, lyse morgenmadsrestaurant.

I hverdagene, fra mandag – fredag, serveres morgenmaden fra kl. 06.30 – 09.00.
I weekender og helligdage fra kl. 07.30 – 10.00.

Kan jeg medbringe kæledyr på værelset?

Vi har enkelte værelser, hvor det er tilladt at medbringe kæledyr. Der er et gebyr på 150 kr. pr. nat. Meddel gerne hotellet dette, når I booker værelset.

Hvornår kan man senest afbestille sit værelse?

Man kan afbestille sit værelse frit indtil kl. 12.00 på ankomstdagen, derefter faktureres i henhold til bekræftelsen. Hvis reservationen består af 5 – 15 værelser, kan disse annulleres inden 7 dage før ankomst. Ved 16 – 25 værelser er annulleringsfristen 14 dage og ved 25 værelser og derover er annulleringsfristen 30 dage. Ved flere end 25 værelser kan 50 % af værelserne annulleres 14 dage før. Ved ophold er annullering frit indtil 3 dage før. Senere annullering vil blive faktureret hele opholdet.

Er der adgang til nogen sportsfaciliteter?

I receptionen er det muligt at låne et fitnesskort, der giver adgang til at benytte Fitness 1, som vi har et samarbejde med.

Adressen her til er: Struervej 14, 7500 Holstebro. De har åbent alle dage 05-23.

 

Er det muligt at få vasket tøj- eller renset tøj?

Vi har mulighed for at tilbyde vaskeservice. Medbring tøjet i en pose med værelsesnummer på og indlever det i receptionen.Tøj indleveret inden kl. 09.00 kan være klar til afhentning allerede kl. 16.00 samme hverdag. Dette gælder ikke i weekender og på helligdage.

Har i møde- eller konferencelokaler som man kan leje?

På Hotel Schaumburg har vi et stort udvalg af forskellige lokaler. Hotellet rummer blandt andet møde/kursuslokaler samt muligheden for større festlokaler til bryllupper, begravelser og runde fødselsdage m.m. Restaurant Under Klippen står for alle møder og selskaber. Ønskes yderligere informationer kan de kontaktes på 97406655.

Kan jeg komme ind om natten?

Hotel Schaumburg har en 24 timers reception. Der vil derfor altid være mulighed for at komme ind og sen ankomst er derfor heller intet problem.

Kan jeg få smurt en madpakke?

Det er muligt at bestille en madpakke. Denne skal bestilles dagen før, og henvendelse skal ske til receptionen. Man kan vælge imellem to forskellige varianter; en sandwich + en kage til en pris på 75 kr. Der kan også vælges 4 stk. smørrebrød + en kage til en pris på 89 kr. Madpakkerne kan hentes på dagen fra 06.30 i receptionen.

Har I en restaurant på hotellet?

Lige ved siden af hotellet ligger en af Holstebros mest favorable restauranter nemlig Restaurant Sprød. Her får du 10% på regningen, når du bor på hotel Schaumburg. Menukort findes på hotellet. Derudover gør hotellets centrale beliggenhed, at der inden for få meter kan findes alt, hvad hjertet måtte begære.

Klar til at booke dit ophold?

Vi er klar til at modtage din booking. Skulle du have spørgsmål- eller specielle ønsker forud for din booking, er du meget velkommen til at kontakte os. Alternativt kan du også besøge vores spørgsmål & svar side. Vi ser frem til at byde dig velkommen.

© Hotel Schaumburg 2018  |  CVR 31088305  |  Læs persondatapolitik  |  Hjemmeside af Zen Media

© Hotel Schaumburg 2018

CVR 31088305

Læs persondatapolitik

Hjemmeside af Zen Media ApS